Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
مورینیو: مسی را نمی‌خواهیم چون به فیرپلی مالی پایبندیم

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

مورینیو: مسی را نمی‌خواهیم چون به فیرپلی مالی پایبندیم

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

مورینیو: مسی را نمی‌خواهیم چون به فیرپلی مالی پایبندیم

ماه گذشته باشگاه چلسی سود خالش خود را 18.4 میلیون پوند اعلام کرد تا عملکرد خوبی بر اساس قانون فیرپلی مالی داشته باشد اما مبلغ بازخرید قرارداد لیونل مسی که 205 میلیون پوند است، همچنان دور از دسترس به نظر می‌رسد.
 
لیونل مسی که چندی پیش اعلام کرده بود شاید در آینده بخواهد بارسلونا را ترک کند، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره خودش برای حضور در تیمی دیگر ایجاد کرده بود. از سه باشگاه چلسی، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن که توانایی پرداخت مبالغ گزاف برای خرید بازیکنان را دارد به عنوان مقصد احتمالی ستاره آرژانتینی بارسلونا نام برده می‌شد.
 
ژوزه مورینیو در این زمینه گفت که حتی اگر بخواهند قوانین فیرپلی مالی را بشکنند، نیازی به حضور لیونل مسی در استمفورد بریج ندارند. آقای خاص به بی تی اسپورت گفت: نه، هیچ شانسی برای امضای قرارداد با مسی نمی بینم. در حال حاضر قانونی به نام فیرپلی مالی در فوتبال وجود دارد که قوانینی محکم برای خودش دارد. بر این اساس تیم ما شرایط این را ندارد که در حال حاضر بخواهد مبلغ هنگفتی برای خرید یک بازیکن بپردازد. ما چنین پولی نداریم حتی اگر آن بازیکن فوق العاده باشد و دستمزد گزافی هم بگیرد.
 

سسک فابرگاس که پیشینه هم بازی بودن در بارسلونا با لیونل مسی را دارد، چندی پیش در گفت و گویی اعلام کرده بود از حضور مسی در چلسی حمایت می کند و اگر کاری هم باید برای چنین انتقالی انجام دهد، بدون شک آن را انجام می‌دهد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 4 دی 1393برچسب:مورینیو, مسی, مسی به چلسی نمیرود, , | 21:4 | نویسنده : asal-njr |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.